نکات خرید شیرینی‌خوری مسی

خرید شیرینی‌خوری مسی از انواع ظروف پذیرایی است که در بین افراد بسیار محبوب است. به دلیل داشتن فواید و زیبایی این نوع ظروف موجب شده است تا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد. برای همین اگر از نکات خرید شیرینی‌خوری مسی اطلاع داشته باشید بهترین مدل شیرینی خوری را از مرکز فروش عمده ظروف مسی خریداری خواهید کرد.

یکی از زیباترین و منحصر به فردترین انواع ظرف مسی مصرفی در بازار شیرینی‌خوری است که به صورت تکی، دو طبقه‌ای و سه طبقه‌ای موجود است.
امتیاز ظروف مسی به ویژه شیرینی‌خوری مسی آن را از سایر ظروف دیگر متمایز می‌کند:

  • مفید برای سلامتی
  • داشتن ظاهر زیبا
  • شستشوی آسان
  • افزایش طول عمر
  • امکان بازسازی مجدد ظروف
  • قابل ست کردن با سایر لوازم دکور منزل

شیرینی‌خوری مسی

نکات خرید شیرینی‌خوری مسی

به دلیل تنوع فراوان ظروف مسی موجود در بازار پخش عمده ظروف مسی این وسیله نیز همانند سایر وسایل دیگر هم به صورت اصل و هم فیک در بازار وجود دارد. به همین دلیل در هنگام خرید دقت کنید که محصولی که خرید می‌کنید اصل باشد.

اگر متوجه اصل یا فیک بودن شیرینی خوری مسی نمی‌شوید برای اطمینان خاطر بهتر است که خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده انجام دهید.

در بین آن‌ها شیرینی‌خوری مسی فیروزه کوب یا معمولی غیر اصل وجود داشته باشد. در هنگام خرید ظروف مسی باید به نکاتی توجه داشته باشید تا موفقیت ما را برای خرید یک ظرف با کیفیت دوچندان کند.

مهم‌ترین نکات خرید شیرینی‌خوری مسی عبارت است از:

  1. براق و درخشان بودن ظروف مسی
  2. سالم بودن بدنه ظروف مسی
  3. شیرینی‌خوری مسی دو طبقه
  4. نوع چکش کاری بر روی ظروف
  5. قیمت شیرینی‌خوری مسی

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. براق و درخشان بودن ظروف مسی

در زمان خرید شیرینی‌خوری مسی باید توجه داشته باشید که سطح ظروف بایستی کاملا شفاف و براق باشند.
هر چقدر بدنه ظرف شفاف‌تر باشد نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت آن است.

در نظر داشته باشید که بعضی از ظروف مسی کمی مات هستند، به این دلیل است که براق نیستند این عامل مشخص می‌کند تا ظرف از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد.

شیرینی‌خوری مسی دو طبقه

2. سالم بودن بدنه ظروف مسی

از دیگر عوامل مهم در هنگام خرید شیرینی‌خوری مسی، سالم بودن بدنه ظروف مسی است. بدنه ظروف مسی دست ساز با چکش کاری حالت داده می‌شوند؛ از این رو به دلیل اینکه اثر چکش بر روی بدنه ظرف باقی بماند.
باید دقت داشته باشید که بر روی بدنه ظروف مشکلی مثل فرورفتگی، ترک و غیره وجود نداشته باشد.

3. شیرینی‌خوری مسی دو طبقه

در قدیم انواع شیرینی‌خوری مسی پایه دار تنها به صورت دست ساز تولید می‌شدند؛ اما در حال حاضر شما می‌توانید این ظروف را به صورت ماشینی هم تهیه کنید.

زمانی که انواع ظروف دکوری مسی را خریداری می‌کنید باید حتما به چگونگی تولید آن توجه داشته باشید.
اصولا ظرف‌های مسی دست ساز به دلیل بالا بودن کیفیت و مرغوبیت از ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشند و البته بالطبع از نظر قیمتی نسبت به ظروف مسی ماشینی گران‌تر هستند.

4. قیمت شیرینی‌خوری مسی

عوامل مختلفی بر روی قیمت ظروف شیرینی‌خوری مسی تاثیرگذار هستند این موارد عبارت است از:

  • وزن ظرف مسی
  • درصد میزان مس در ترکیب ظرف
  • ترکیب فیروزه با مس
  • دست ساز یا کارخانه‌ای بودن ظروف مسی

بسیاری از موارد دیگری که می‌توان نام برد: نوع طرح و نقش، جنس ورق مس، نازکی و ضخیم بودن و غیره سپس قیمت تمام شده محاسبه می‌شود.

شیرینی‌خوری مسی

ظروف مسی از قدیم تا به امروز از جذابیت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده است به همین دلیل در هر دوره زمانی خاصیت خود را کاملا حفظ کرده است.

درصد مس موجود در ظرف‌های مختلف به یک میزان نیست. به همین دلیل احتمال دارد که دو ظرف شیرینی‌خوری مسی دو طبقه شبیه به هم باشند در حالی که از دو قیمت متفاوت برخوردار باشند.

شیرینی‌خوری مسی از محصولات بسیار زیبا با نقوش و طراحی‌های متنوع است.
در صورتی که از این ظروف به خوبی نگه داری کنید و آن را دور از مواد اسیدی و شیمیایی قرار دهید همچنین هنگام شستشو از یک ابر نرم استفاده کنید می‌توانید سال‌های متمادی از آن استفاده کنید.

این ظروف از صنایع دستی استان‌های اصفهان، زنجان می‌باشد که توسط صنعتگران زبردست و ماهر تولید شده‌اند و با گذشت زمان هر روز قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد.

اکنون با دراختیار داشتن نکات خرید ظروف مسی از جمله شیرینی خوری به راحتی می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور این محصول را خریداری کنید و در مراسم و جشن‌هایتان از دوستان و اقوام به خوبی پذیرایی کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.